1,8 MB ISBN: 978-83-63804-75-6 | |
ePUB | 3 MB ISBN: 978-83-63804-76-3 |
MOBI | 7,7 MB ISBN: 978-83-63804-77-0 |
opis | spis treści | |||
---|---|---|---|---|
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.
|
© edu-Libri s.c. | wykonanie: edu-Libri s.c.