6.2 MB ISBN: 978-83-63804-54-1 | |
ePUB | 3.0 MB ISBN: 978-83-63804-55-8 |
MOBI | 8.1 MB ISBN: 978-83-63804-56-5 |
opis | spis treści | materiały dodatkowe | ||
---|---|---|---|---|
Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach. Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Autorów nie tylko przybliżyć idee, cele i koncepcje przedsięwzięć targowych, ale głównie dostarczyć informacji niezbędnych do oceny szans sukcesu przedsiębiorstwa na targach. Książka składa się z dwóch części. Część pierwsza, teoretyczno-opisowa, oparta jest na publikacjach krajowych i zagranicznych na temat targów. Zawiera ona uporządkowany przegląd poglądów dotyczących ich istoty, funkcji i typów. Szczególną uwagę poświęcono charakterystyce uczestników rynku targowego oraz długofalowym kierunkom przemian tego rynku. Zaproponowano system mierników wielkości oraz rangi targów w skali mikro-, mezo- i makroekonomicznej. Druga część monografii zawiera unikatową analizę rzeczywistych struktur polskiego rynku targowego, analizę koncentracji tego rynku oraz hierarchię miejskich ośrodków targowych. Opracowanie jest efektem zainteresowań pracowników Katedry Handlu i Instytucji Rynkowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w szczególności dwuletnich studiów oraz analiz w ramach programu badań statutowych UEK.
Materiały zawarte w książce: rysunek 4.1- Podział mierników targowych według kryteriów merytorycznych tabela 7.2- Syntetyczna charakterystyka tendencji rozwojowych głównych mierników targów w Polsce w latach 2000?2012 tabela 7.19- Charakterystyka wyróżnionych grup ośrodków targowych w Polsce w 2012 roku tabela 7.11- Macierz korelacji między zmiennymi zbioru potencjalnego |
© edu-Libri s.c. | wykonanie: edu-Libri s.c.