2 MB ISBN: 978-83-65648-98-3 | |
ePUB | 2 MB ISBN: 978-83-65648-99-0 |
MOBI | 5,2 MB ISBN: 978-83-66395-00-8 |
opis | spis treści | |||
---|---|---|---|---|
W opracowaniu zanalizowano zmiany opinii publicznej oraz jej wpływ na decyzje wyborcze elektoratu. Analiza obejmowała wybory parlamentarne i prezydenckie po roku 1989. Celem przyświecającym autorom było wykazanie, dzięki identyfikacji technik i narzędzi promocyjnych stosowanych w kampaniach wyborczych, że odpowiednio dobrana strategia budowania wizerunku, właściwa z punktu widzenia konkretnego kandydata i okoliczności, stanowi istotny czynnik sukcesu wyborczego. Zasadniczą część opracowania stanowi analiza procesu budowania wizerunku kandydatów podczas wyborów prezydenckich w 2015 roku ze względu na dużą różnorodność ubiegających się o to stanowisko i prezentowanych przez nich postaw.
|
© edu-Libri s.c. | wykonanie: edu-Libri s.c.