Wydane publikacje


Turysta senior na rynku usług hotelarskich
drukpdfepubmobi

Turysta senior na rynku usług hotelarskich

Agnieszka Sawińska, Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz-Kocik

Recenzent: dr hab. Agnieszka Niezgoda, prof. UEP

Publikacje elektroniczne

PDF1,1 MB
ISBN: 978-83-65648-30-3
ePUB2,8 MB
ISBN: 978-83-65648-31-0
MOBI 5,4 MB
ISBN: 978-83-65648-32-7

czytelnia on-line ibuk.plebookpoint.plgdzie kupić/przeczytać
Publikacja drukowana

44.00 PLN


oprawa miękka, klejna
format: B5
liczba stron : 108
wydana: maj 2018
ISBN: 978-83-65648-29-7

gdzie kupić/przeczytać
    opis    
spis treści
„Niniejsza monografia dotyczy bardzo ważnego i aktualnego problemu wynikającego ze starzenia się społeczeństwa w krajach emitujących ruch turystyczny, w tym w Polsce, i związanych z tym problemów dostosowania usług do potrzeb turystów seniorów. Autorki prezentują najnowsze zagadnienia związane z tendencjami i rozwojem rynku usług hotelarskich, odnoszą się do nowych trendów, zmian pokoleniowych, nowych potrzeb turystów seniorów, a także ich podziału na różne segmenty.
(…) Poruszana w monografii tematyka może być interesująca dla różnych kręgów odbiorców reprezentujących zarówno stronę praktyczną rynku usług hotelarskich, jak też osób pragnących poszerzyć swoją wiedzę teoretyczną na ten temat”.

Z recenzji prof. nadzw. UEP dr hab. Agnieszki Niezgody
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Wstęp
  • 1. Senior na rynku usług turystycznych
    • 1.1. Starzenie się społeczeństwa jako ważna determinanta zmian na rynku turystycznym
    • 1.2. Klasyfikacja seniorów na rynku turystycznym
    • 1.3. Aktywność turystyczna seniorów
    • 1.4. Preferencje seniorów jako wyznacznik działań przedsiębiorstw turystycznych
  • 2. Rola potrzeb i oczekiwań turystów seniorów w kreowaniu produktu hotelarskiego
    • 2.1. Teoretyczne aspekty rynku usług hotelarskich
    • 2.2. Elementy produktu hotelarskiego dedykowanego turystom seniorom. Ujęcie teoretyczno-empiryczne
      • 2.2.1. Znaczenie lokalizacji obiektu hotelarskiego dla turystów seniorów
      • 2.2.2. Przystosowanie infrastruktury obiektu hotelarskiego do potrzeb i oczekiwań turystów seniorów
      • 2.2.3. Dostosowanie usług obiektów hotelarskich do potrzeb i oczekiwań turystów seniorów
    • 2.3. Wybrane typy obiektów hotelarskich spełniające potrzeby i oczekiwania turystów seniorów
      • 2.3.1. Obiekty hotelarskie „przyjazne dorosłym”
      • 2.3.2. Obiekty hotelarskie typu „medical SPA”
  • 3. Gospodarowanie kapitałem ludzkim w hotelarstwie w aspekcie zmian demograficznych
    • 3.1. Wpływ zmian demograficznych na rynek pracy w hotelarstwie
    • 3.2. Działania retencyjne jako instrument kształtowania kadr hotelarskich na potrzeby obsługi turystów seniorów
    • 3.3. Znaczenie personelu hotelu w obsłudze turystów seniorów
    • 3.4. Miejsce personelu w komunikacji marketingowej hotelu adresowanej do segmentu turystów seniorów
  • Zakończenie
  • Bibliografia

do góry ⇑

© edu-Libri s.c. | wykonanie: edu-Libri s.c.